Ε, καλά, δε θα ξαναπώ για τις δράσεις γνωριμίας των νηπίων με το δημοτικό σχολείο... Θα πω πώς... δεν κάναμε μάθημα σήμερα.
Την πρώτη ώρα το πρωί, τότε που όλα τα ελληνικά σχολεία κάνουν Γλώσσα και ορθογραφία και ανάγνωση, εμείς φτιάξαμε μικρά βιβλία. Κι όταν λέω "εμείς φτιάξαμε" εννοώ... ό,τι λέω! Από τη... σελιδοποίηση, μέχρι τη διανομή. Ιδού:
"Και καλά, ΟΛΟΙ έκαναν;".
Ναι. Ό,τι μπορούσε καθένας. Στον βαθμό που μπορούσε και ΗΘΕΛΕ.
"Μα δεν έχουν όλα γραπτή ιστορία."
Υπάρχουν και τα "σιωπηλά βιβλία", τα οποία περιέχουν μόνο εικόνες που εξιστορούν κάτι. Μάλιστα είναι και εξαιρετικά στην καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης.
"Μα... έχουν ορθογραφικά λάθη.".
Έχουν. Αλλά αξιολογούμε διαφορετικά πράγματα στην ελεύθερη, δημιουργική γραφή και, το σημαντικότερο, ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΚΑΝΕΝΟΣ!
"Μα... είναι κακοδιπλωμένα.".
Ναι, κάποια είναι. Αλλά μέχρι χθες (χθες, το εννοώ, 24/5) δεν μπορούσαμε να διπλώσουμε 3 φορές το χαρτί στη μέση. Οπότε... φανταστείτε τι μπορούμε να κάνουμε με λίγη εξάσκηση.
"Μα... δεν ακολουθούν όλα τις συμβάσεις γραπτού λόγου.".
Ναι. Και; Η εξομολογητική καταγραφή ενός τραυματικού βιώματος, για παράδειγμα, δεν μπορεί να συγκριθεί με μια σελίδα "τέλεια αντιγραφή". Σωστά;
"Δηλαδή;"
Δηλαδή... υπερήφανη η δασκάλα!
Υ.Γ. Στο τέλος κάναμε και μια... "φωτοτυπία" μαθηματικών. Δηλαδή έγραψα, εκεί, μπροστά τους, μερικές ασκήσεις και τις έδωσα για εξάσκηση. Είδαμε π.χ. ποιο λογισμικό αξιοποιείται για τη γραφή (word), πώς γίνεται η "αντιγραφή - επικόλληση", πώς εισάγεται πίνακας στο word, πώς γίνεται αποθήκευση, πώς εκτυπώνεται και αναπαράγεται ένα αρχείο.
"Κυρία είναι σαν πραγματική φωτοτυπία!"... Αλήθεια τώρα!
"Μα, γιατί έδωσες εξάσκηση για το σπίτι;".
Για να μη μας ματιάξω. 😋
3 σχόλια:
τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτά...
Ακριβώς!
Δημοσίευση σχολίου