29/09/21

Όταν η ψυχραιμία πάει σχολείο

Δεύτερη μέρα κλειστά τα σχολεία λόγω του ισχυρού σεισμού της προηγούμενης Δευτέρας και της εντονότατης μετασεισμικής ακολουθίας. Ελπίζω όλα τα παιδιά, σε όλο τον νομό που δοκιμάζεται, να είναι καλά, ασφαλή και ψύχραιμα. 

Παράδειγμα ψυχραιμίας και τα Αλφαενάκια μου! Όλα! Και αυτό με την ουρά... 

 

Η ψυχραιμία είναι ο καλύτερος σύμμαχος σε περιπτώσεις τέτοιες που μας ξαφνιάζουν και απαιτούν σοβαρότητα και καλό συντονισμό. Είμαι ιδιαίτερα περήφανη για τα Πρωτουλίνια μου, είμαι όμως και εξαιρετικά υπερήφανη για όλους τους συναδέλφους και όλους τους μαθητές, όχι μόνο του δικού μας σχολείου, που λειτούργησαν άψογα, αλλά, κυρίως, των σχολείων των περιοχών που βρίσκονταν πιο κοντά στο επίκεντρο του σεισμού και επλήγησαν περισσότερο. Οι ενέργειές τους και η εφαρμογή όσων ήξεραν πολύ καλά από τις προηγούμενες ασκήσεις ετοιμότητας στάθηκαν δικλείδες ασφαλείας για την αποφυγή ατυχημάτων.

Η σκέψη μου σε όλους σας! Παραμείνετε ψύχραιμοι και χαμογελαστοί και θα τα πούμε ξανά, από κοντά, τη Δευτέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκύλος στον Δρόμο

    Μια ενδιαφέρουσα μουσική παράσταση από τον Δήμο Ηρακλείου, στο μικρό κηποθέατρο, Μάνος Χατζιδάκις, το Σάββατο, 11.06.22 στις 20.30. Περι...