22/02/22

Καρδούλες στο πλέγμα Ι

Κίνηση σε τετραγωνισμένο χαρτί, λέει το κεφάλαιο 36 των Μαθηματικών μας... Μάλιστα. Αμέσως! 

Τόσο "αμέσως!" που αρκεί το μισό διάλειμμα για προετοιμασία! 

  1. Δημιουργία πλέγματος 4 Χ 4 στο word
  2. Εκτύπωση και πολλαπλασιασμός του πλέγματος όσοι και οι μαθητές
  3. Σημείωση πάνω σε κάθε πλέγμα με μαρκαδόρους: 2 καρδούλες και 1 βούλα (τυχαία)
  4. Προφορικές οδηγίες: "Ξεκινήστε από τη βούλα και μαζέψτε και τις δυο καρδούλες. Γράψτε με βελάκια τη διαδρομή και θα ελέγξουμε με το ρομποτάκι."
  5. Ένα κενό (λευκό) πλέγμα 4 Χ 4 πρέπει να υπάρχει έτοιμο η αλήθεια... 
  6. Με χαρτόνι κάνσον: ένα πράσινο κυκλάκι, δύο κόκκινες καρδούλες
  7. blue bot διαθέσιμο και φορτισμένο 


 Στο δια ταύτα... 

  1. Σημειώσαμε πρώτα τα βελάκια της διαδρομής στο χαρτί μας
  2. Πλησιάσαμε στο πλέγμα και βάλε πάνω τη βούλα και τις καρδούλες, σύμφωνα με την εικόνα του πλέγματος που είχαμε στο χαρτί 
  3. Πληκτρολογήσαμε τη διαδρομή στο blue bot
  4. Εκτελέσαμε 
  5. Ελέγξαμε 
  6. Επαναπρογραμματίσαμε
  7. Εκτελέσαμε εκ νέου






 

Κάτι δικά μου...

  • Ενεργοποίηση ενδιαφέροντος
  • Αμείωτο ενδιαφέρον
  • Συμμετοχή όλων
  • Πολλές δυσκολίες προγραμματισμού, αλλά δεν το βάζουμε κάτω
  • Ανάληψη ρόλων άρρητα (πρωτοβουλία)
  • Συνεργασία και αλληλοβοήθεια 
  • Ανάπτυξη προφορικού λόγου
  • Ανάπτυξη λογικής/μαθηματικής/υπολογιστικής/επιστημονικής/οργανωσιακής/κριτικής σκέψης 
  • "Δεν έχω χρόνο. Το υλικό μου δεν τραβάει για τέτοια."... 😶
  • "Δεν κάναμε μαθηματικά σήμερα, παίζαμε μ' ένα ρομποτάκι."... 😂

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκύλος στον Δρόμο

    Μια ενδιαφέρουσα μουσική παράσταση από τον Δήμο Ηρακλείου, στο μικρό κηποθέατρο, Μάνος Χατζιδάκις, το Σάββατο, 11.06.22 στις 20.30. Περι...