Κίνηση σε τετραγωνισμένο χαρτί, λέει το κεφάλαιο 36 των Μαθηματικών μας... Μάλιστα. Αμέσως!
Τόσο "αμέσως!" που αρκεί το μισό διάλειμμα για προετοιμασία!
- Δημιουργία πλέγματος 4 Χ 4 στο word
- Εκτύπωση και πολλαπλασιασμός του πλέγματος όσοι και οι μαθητές
- Σημείωση πάνω σε κάθε πλέγμα με μαρκαδόρους: 2 καρδούλες και 1 βούλα (τυχαία)
- Προφορικές οδηγίες: "Ξεκινήστε από τη βούλα και μαζέψτε και τις δυο καρδούλες. Γράψτε με βελάκια τη διαδρομή και θα ελέγξουμε με το ρομποτάκι."
- Ένα κενό (λευκό) πλέγμα 4 Χ 4 πρέπει να υπάρχει έτοιμο η αλήθεια...
- Με χαρτόνι κάνσον: ένα πράσινο κυκλάκι, δύο κόκκινες καρδούλες
- blue bot διαθέσιμο και φορτισμένο
Στο δια ταύτα...
- Σημειώσαμε πρώτα τα βελάκια της διαδρομής στο χαρτί μας
- Πλησιάσαμε στο πλέγμα και βάλε πάνω τη βούλα και τις καρδούλες, σύμφωνα με την εικόνα του πλέγματος που είχαμε στο χαρτί
- Πληκτρολογήσαμε τη διαδρομή στο blue bot
- Εκτελέσαμε
- Ελέγξαμε
- Επαναπρογραμματίσαμε
- Εκτελέσαμε εκ νέου
Κάτι δικά μου...
- Ενεργοποίηση ενδιαφέροντος
- Αμείωτο ενδιαφέρον
- Συμμετοχή όλων
- Πολλές δυσκολίες προγραμματισμού, αλλά δεν το βάζουμε κάτω
- Ανάληψη ρόλων άρρητα (πρωτοβουλία)
- Συνεργασία και αλληλοβοήθεια
- Ανάπτυξη προφορικού λόγου
- Ανάπτυξη λογικής/μαθηματικής/υπολογιστικής/επιστημονικής/οργανωσιακής/κριτικής σκέψης
- "Δεν έχω χρόνο. Το υλικό μου δεν τραβάει για τέτοια."... 😶
- "Δεν κάναμε μαθηματικά σήμερα, παίζαμε μ' ένα ρομποτάκι."... 😂
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου