-Να διαβάσουμε ένα βιβλίο; ήταν δεύτερη παράκληση σε δύο μόλις μέρες λειτουργίας του σχολείου.
"Πώς να διαβάσουμε που... μας έχουν βάλει να τρέχουμε και να κυνηγάμε την ουρά μας...;" ήταν η πρώτη σκέψη, μην πω... και η δεύτερη. Η τρίτη σκέψη ήταν... επαναστατική μες στο μυαλό μου κι έτσι με άκουσα να διατυπώνω:
"Θα διαβάσουμε σήμερα ένα βιβλίο που έχει σχέση με τη Μελέτη Περιβάλλοντος. Δηλαδή θα κάνουμε Μελέτη, μέσα από ένα βιβλίο!"
"Γιατί νομίζετε πως έχει δύο σπίτια η Έλλη;"
Δεν είχαμε μαντέψει σωστά. Τελικά η Έλλη είχε δύο σπίτια επειδή οι γονείς της πήραν διαζύγιο και έτσι είχε δύο σπίτια να μένει, ένα με τον μπαμπά κι ένα με τη μαμά. Επίσης, η Έλλη είχε δύο δωμάτια, δύο κρεβάτια, διπλά παιχνίδια, διπλές οδοντόβουρτσες και διπλή αγάπη να απολαμβάνει.
Η συζήτηση που ακολούθησε είχε ενδιαφέρον! Οι ζωγραφιές σταμάτησαν στη μέση με το χτύπημα του κουδουνιού, αλλά τις περιμένω αύριο πρωί πρωί για... φωτογράφηση και ανέβασμα εδώ, ώστε να εμπλουτιστεί η ανάρτηση τούτη.
Υ.Γ. Τι θα γινόμαστε χωρίς βιβλία; Φτάνει, άραγε η φωνή μας τόσο... ψηλά ώστε να ακουστεί η αναγκαιότητα της στήριξης των σχολικών βιβλιοθηκών και της διασφάλισης των ωρών φιλαναγνωσίας στα σχολειά μας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου