12/12/21

Καλημέρα

Αλφαενάκια!!!!!!!!!!! Ξυπνήστεεεεεεεεε!!! 

 

Ακούστε ξανά -όσες φορές θέλετε- χορέψτε το, τραγουδήστε το και ολοκληρώστε τη ζωγραφιά που ξεκινήσατε για τον ήλιο την Παρασκευή. Περιμένω να φωτίσετε τη μέρα μου από το padlet

Ιδού και οι στίχοι της Μερόπης Γραμμένου

Στο ξυπνητήρι το πρωί
Θα ρίξω μία σφαίρα,
Θα διώξω και το σύννεφο
Που μου χαλάει τη μέρα

Θα διώξω και το σύννεφο
Που μου χαλάει τη μέρα
Να βγει ο ήλιος να με δει
Να πει μια καλημέρα

Ήλιε πες μια καλημέρα
Έλα στο περβάζι μου
Φεύγω, τρέχω να προλάβω
Και πατάω το γκάζι μου
Έλα, ήλιε, χαμογέλα
Πάρε το μαράζι μου

Πρωί πρωί χαράματα
Ανοίγω το 'να μάτι
Ας ήταν να την έβγαζα
Για πάντα στο κρεβάτι
Ας ήταν να την έβγαζα
Για πάντα στο κρεβάτι
Σε όλα τα τρεχάματα
Να γύριζα την πλάτη

 

Αλφαενάκια, το παραπάνω ΔΕΝ αποτελεί δικαιολογία για να μην είστε στην ώρα σας αύριο στο σχολείο! Σας περιμένω πριν χτυπήσει το κουδούνι!!!! 😄

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκύλος στον Δρόμο

    Μια ενδιαφέρουσα μουσική παράσταση από τον Δήμο Ηρακλείου, στο μικρό κηποθέατρο, Μάνος Χατζιδάκις, το Σάββατο, 11.06.22 στις 20.30. Περι...