01/12/21

Τι είναι ο ήλιος;

-Παιδιά, έχετε παρατηρήσει ότι κάθε πρωί έρχεται ο ήλιος και τρυπώνει από την πόρτα και μας λέει "Καλημέρα"; Το πρώτο "καλημέρα" το λέει στα μάτια εκεί του Νίκου... που τον ενοχλεί και λιγάκι... 

-Ναι, ναι! Κι εμένα μου λέει "καλημέρα" στα μάτια ο ήλιος... 

-Κι εμένα! 

-Ναι, λέει σε όλους μας. Αλλά, δε μου λέτε, από το ίδιο σημείο βγαίνει κάθε μέρα ο ήλιος; 

-Όχι, γιατί έχει να πάει σε πολλά παιδιά. 

-...!!!

-Βγαίνει από όλα τα σημεία γιατί μας αγαπάει όλους. 

-...!!!

-Και, δε μου λέτε, το βράδυ ο ήλιος πού πάει; 

-Το βράδυ ο ήλιος κοιμάται στα σύννεφα. 

-Το βράδυ ο ήλιος κοιμάται στο διάστημα. 

-...!!!

-Καλά... άνθρωπος είναι ο ήλιος και κοιμάται; 

-Όχι... 

-Τι είναι λοιπόν; 

-Είναι σαν πέτρα. 

-Είναι σαν πέτρα, αλλά έχει ακτίνες. 

-Σαν φως! 

-Σαν φωτάκι. 

-Πήγα εκεί και πήρα την ενέργεια του ήλιου και ζεστάθηκα. 

-...!!! 

-Τι είναι "ενέργεια"; Πού την ξέρετε; Πού την ακούσατε αυτή την ενέργεια; 

-Την είπαμε προχθές με το φαγητό του Μπαμπά Γουρουνάκη!

-...!!! 

Ευτυχώς!!! Αχ, ας τα θυμάστε και όταν φτάσετε στην Ε'... Αλλά, κυρίως, μην ξεχάσετε να απαντάτε όπως απαντούσατε σήμερα.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκύλος στον Δρόμο

    Μια ενδιαφέρουσα μουσική παράσταση από τον Δήμο Ηρακλείου, στο μικρό κηποθέατρο, Μάνος Χατζιδάκις, το Σάββατο, 11.06.22 στις 20.30. Περι...